اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره ثبت‌نام دوره‌هاي کارداني نظام جديد فني و حرفه ای سال۱۴۰۰‌‎

 

به اطلاع متقاضيان پذيرش در دوره‌هاي کارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفهاي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي – غير انتفاعي در سال ۱۴۰۰ مي‌رساند که «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته»، به صورت اينترنتي از روز يکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ تا روز يکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ فعال ميشود؛ بر اين اساس، ضرورت دارد که همه متقاضيان، در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق «دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخابرشته» وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به درگاه اطلاعرساني اين سازمان به نشاني:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه براي پذيرش در اين دوره‌ها اقدام کنند. با توجه به اينکه ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان در يک مرحله انجام مي‌شود، متقاضيان مي‍بايست با توجه به رشته محلهاي اعلام شده در «دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخابرشته»، نسبت به انتخاب و درج رشته محل‌هاي مورد علاقه خود در «سامانه ثبت نام و انتخاب رشته» اقدام کنند.

اطلاعيه تکميلي و همچنين «دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخابرشته» اين پذيرش همزمان با شروع ثبت‌نام، در تاريخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ در درگاه اطلاع‍رساني اين سازمان منتشر مي‍شود. متقاضيان لازم است که براي اطلاع از جزييات شرايط و ضوابط پذيرش، دفترچه راهنماي مذکور را به دقت مطالعه کنند. همچنين آزمون آن دسته از رشته‌هايي که پذيرش در آنها به شيوه «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ برگزار خواهد شد.

ضمناً فهرست مجموعههاي ثبتنامي با ذکر مشخصه «شيوه پذيرش» (جداول شماره ۱ و ۲) و «ديپلمهاي مجاز به تحصيل در هر رشتهگرايش» (جدول شماره ۳) و منابع و ضرايب دروس ۵ مجموعه ثبت‌نامي پذيرش با آزمون (جدول شماره ۴)، به شرح ذيل اين اطلاعيه که در سايت سازمان سنجش آمده است، براي اطلاع متقاضيان اعلام مي‌شود.

 

روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =